REKLAMACJE, ZWROTY, WYMIANY

 

W związku z zawarciem umowy poza siedzibą firmy macie czas na zwrot aż 14 dni – tak zabezpiecza Was polskie prawo. Poniżej usystematyzowaliśmy dla Was informacje i proces postępowania żeby wszystko przebiegło sprawnie, a każda ze strona pozostała zadowolona.

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Pobierz plik z treścią pouczenia.

WYMIANY

Pobierz wzór dokumentu wymiany.

  • W razie nieumyślnego błędu w rozmiarze, kolorze czy fasonie bez żadnego problemu udostępniamy możliwość wymiany towaru na dowolny rozmiar, kolor lub nawet inny model dostępny w naszym sklepie. W przypadku nadpłaty zwracamy różnicę, w przypadku konieczności dopłaty niezbędne będzie jej przelanie na konto sklepu
  • Warunkiem jest wcześniejszy kontakt z nami oraz ustalenie rzeczy na jaką będzie wymiana
  • Przed dokonaniem wymiany bardzo prosimy o wys≥anie maila informującego o zamiarze wymiany towaru ze szczegółami towaru zwracanego i oczekiwanego (sklep@e-szewska.pl)
  • Zakupiony towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania
  • Zwracany towar musi być nowy, nie mieć śladów użytkowania, zapachu oraz musi posiadać komplet metek. Jest to bezwzględny warunek, który niespełniony może stanowić odmowę wymiany
  • Do przesyłki musi być załączony także paragon lub faktura VAT jeżeli takowa była wystawiana
  • Wysyłając do nas towar należy dołączyć wypełniony formularz – link powyżej
  • W przypadku wymiany koszt wysyłki (zwrotnej do sklepu oraz kolejnej do klienta) pokrywa kupujący
  • Wymiany dokonujemy w ciągu 3 dni roboczych od daty odebrania towaru

ZWROTY

Pobierz wzór dokumentu zwrotu.

  • Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania
  • Przed odesłaniem towaru bardzo prosimy o wys≥anie maila informującego o zamiarze zwrotu (sklep@e-szewska.pl)
  • Zwracany towar musi byś nowy, nie mieć śladów użytkowania, zapachu oraz musi posiadać komplet metek. Jest to bezwzględny warunek, który niespełniony może stanowić odmowę wymiany
  • Do przesyłki musi byś załączony także paragon lub faktura VAT, jeżeli takowa była wystawiana
  • Wysyłając do nas towar należy dołączyć wypełniony formularz – link powyżej
  • W przypadku zwrotu koszt towaru (bez kosztów wysyłki) zwracany jest na rachunek bankowy podany w oświadczeniu odstąpienia od umowy
  • W przypadku zwrotu koszt wysyłki (zwrotnej do sklepu oraz kolejnej do klienta) pokrywa kupujący
  • Pieniądze zwracamy w ciągu 7 dni od daty odebrania towaru

REKLAMACJE

Pobierz wzór dokumentu reklamacji.

  • Polskie prawo przewiduje 24 miesiące rękojmi od daty zakupu
  • W przypadku wystąpienia wady towaru, której nie zauważyliśmy i która nie była opisana w opisie przedmiotu bardzo prosimy o kontakt w celu ustalenia procedury reklamacji
  • Każdą uzasadnioną reklamację rozpatrujemy pozytywnie. Wymieniamy towar na nowy pozbawiony wad, zwracamy pieniądze lub proponujemy inne rozwiązanie odpowiednie dla kupującego
  • Przed odesłaniem towaru bardzo prosimy o wys≥anie maila informującego o zamiarze zgłoszenia reklamacji (sklep@e-szewska.pl)
  • Do przesyłki musi byś załączony także paragon lub faktura VAT, jeżeli takowa była wystawiana
  • Wysyłając do nas towar należy dołączyć wypełniony formularz – link powyżej
  • W przypadku zwrotu koszt towaru (bez kosztów wysyłki) zwracany jest na rachunek bankowy podany w oświadczeniu odstąpienia od umowy
  • W przypadku reklamacji koszt wysyłki (zwrotnej do sklepu oraz kolejnej do klienta) pokrywa kupujący

W przypadku pytań pozostajemy do dyspozycji
Zespół Szewska